Menu
Szukaj
Przedszkole jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 17.00
Adres:
Przedszkole Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi
16-400 Suwałki
ul. Putry 4b
tel. 87 567 15 54 - sekretariat
*Urszula Rutkowska - dyrektor
e-mail: dyrektor@p8.suwalki.eu
*Beata Kamińska – intendent
*Klaudia Buraczewska – pomoc administracyjna/referent
e-mail: sekretariat@p8.suwalki.eu
*Marta Wasilewska - prowadzenie strony internetowej
e-mail: strona.p8@gmail.com
Napisz do nas
Zapraszamy i czekamy na Was!
Diagnoza w Przedszkolu nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach szansą na sukces w szkole |
![]() |
Nauczyciele naszego przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego prowadzą systematyczną obserwację pedagogiczną, której celem jest poznanie możliwości i potrzeb rozwojowych dzieci oraz dokumentowanie tych obserwacji. W roku poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole nauczycielki przeprowadzą analizę gotowości dzieci do podjęcia nauki w szkole czyli diagnozę przedszkolną. Tą diagnozą zostają objęte wszystkie dzieci 6-letnie. Celem diagnozy jest opracowanie systemu gromadzenia, analizy i przetwarzania informacji dotyczących rozwoju dzieci 6-letnich, który ma za zadanie pomóc:
Czym jest diagnoza?Według M. Nawrot: „Diagnoza pedagogiczna jest opisem i wyjaśnieniem sposobów rozpoznawania sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka, w tym zwłaszcza zmian, jakie w nim zachodzą pod wpływem oddziaływania pedagogicznego." Metody diagnozowania rozwoju dziecięcego:Najpełniejsze informacje o dziecku można uzyskać:
Gromadzenie danych i informacji do diagnozy uzupełniamy rozmową z rodzicami, wywiadem, testem. Etapy diagnozy:
Rodzice będą systematycznie informowani o wynikach diagnozy, co pozwoli na ujednolicenie działań wspierających dziecko zarówno w domu jak i w przedszkolu. Korzyści wynikające z przeprowadzonej diagnozy przedszkolnej:Wyrównanie startu szkolnego
„Równy start to udzielenie takiej pomocy Prof. Anna Brzezińska Więcej informacji: Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2021/2022 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2021/2022 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2020/2021 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2020/2021 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2019/2020 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2018/2019 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2018/2019 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2017/2018 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2017/2018 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2016/2017 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2016/2017 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2015/2016 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2015/2016 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2014/2015 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2014/2015 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2013/2014 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy wstępnej w roku szkolnym 2013/2014 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2012/2013 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2011/2012 (PDF) Interpretacja jakościowa wyników diagnozy końcowej w roku szkolnym 2010/2011 (PDF)
|